Reklama w Google

Reklama internetowa
Linki Sponsorowane

Partner Google

Cennik

Aby zrozumieć cennik prowadzenia kampanii Ads, należy rozróżnić dwa najistotniejsze pojęcia:
  • Środki na Ads - to kwota jaka zostanie wykorzystana na prowadzenie kampanii w Google, czyli na linki sponsorowane. Internauta klikając w reklamę będzie pomniejszał pulę środków do wykorzystania. Cena za kliknięcie jest ustalana na podstawie jakości reklamy oraz aukcji przeprowadzonej pomiędzy reklamodawcami. Więcej o zasadach działania systemu aukcyjnego znajduje się na stronie O Ads. Cała kwota trafia do Google.
  • Cena za prowadzenie kampanii - to kwota jaka trafi do eProjekt jako wynagrodzenie za pracę włożoną w przygotowanie i optymalizowanie kampanii.
Takie rozwiązanie gwarantuje przejrzystość finansową i wysoką jakość kierowanego ruchu na stronę.

W ramach kampanii dla każdego pakietu możemy wykonać m.in. usługi:
  • Instalacja Google Analytics
  • Mierzenie minimum jednej akcji konwersji (osiągnięcia celu na stronie)
  • Raport z przeprowadzonej kampanii zawierający: ilość kliknięć, wydany budżet, statystykę fraz, ilość konwersji, statystykę miejsc docelowych
  • Bieżąca optymalizacja kampanii
Zobacz jak może przedstawiać się budżet twojej kampanii lub zapytaj nas o cenę. Każdy nowy klient może liczyć na prezent.
Twoja Wpłata na kampanię Środki Ads (na kliknięcia) Usługa    
350 zł 200 zł 150 zł
549 zł 350 zł 199 zł
749 zł 500 zł 249 zł
1149 zł 850 zł 299 zł
1849 zł 1500 zł 349 zł
od 1899 zł 1500 zł od 399 zł

Podane ceny są cenami netto i należy doliczyć 23% podatku VAT.


Nasza firma posiada status Certyfikowanego Partnera Google i dlatego możemy Państwu zaoferować „kupony Google plus375” oraz "kupony Google plus600" na środki na kliknięcia przy prowadzeniu pierwszej kampanii.

Kupon plus375 i kupon plus600: W przypadku podjęcia współpracy na minimum 2 miesiące przyznamy Ci kwotę równą Twoim wydatkom w AdWords w ciągu 31 dni od wpisania kodu. Maksymalna wysokość to 375 zł przy kuponie "plus375" lub 600zł przy kuponie "plus600". Kwota pojawi się na Twoim koncie po upływie 31 dni.




Jaki budżet będzie odpowiedni dla Ciebie ? Kolory sugerują rozmiar kampanii:
  • Lokalny rynek - Kampanie małe, temat niszowy lub skierowane tylko na rynek lokalny. Reklama tylko w wyszukiwarce Google. Najczęściej używane frazy typu "usługa miasto" np. "reklama w google warszawa".
  • Rynek krajowy - Kampanie na popularne frazy ukierunkowane na cały kraj lub rynek lokalny. Reklama do wyszukiwarki Google i sieci partnerskiej (Gmail, You Tube i inne serwisy partnerskie), w tym Remarketing !
  • Duże Kampanie - Skierowane na kraj lub świat. Wiele wersji językowych. Kampania mogące wymagać automatyzacji jak np. Sklepy internetowe. Skierowane na wszystkie media.

  • Prowadzimy także kampanie dla sklepów internetowych. Wśród słów kluczowych i tekstów reklamowych możemy uwzględnić wszystkie twoje produkty i kategorie. W przypadku realizacji kampanii dla sklepów internetowych, ceny negocjowane są indywidualnie.
    Każde wyzwanie traktujemy indywidualnie, a w cenniku usług nie wszystkie pozycje możemy umieścić. Jeśli nie znalazłeś interesującej Cię usługi, to oznacza jedynie, że musisz się z nami skontaktować.