Reklama w Google

Reklama internetowa
Linki Sponsorowane

Partner Google

Na czym polega reklama Google AdWords i Linki Sponsorowane

Idealnym rozwiązaniem jest reklama, dla której sam określisz odbiorcę, a odbiorca jest na tyle zainteresowany, że sam wyszuka twoją reklamę. Nie zapłacisz za prezentację reklamy, a jedynie za klienta gotowego do skorzystania z twojej oferty. To zaledwie początek zalet, a wszystkie dostępne są w systemie linków sponsorowanych AdWords udostępnianych przez Google. Są to teksty reklamowe wyświetlające się nad „naturalnymi wynikami wyszukiwania” oraz w kolumnie po prawej stronie.

W telegraficznym skrócie:
  • Reklamujesz się na dowolne słowa kluczowe.
  • Twoje reklamy mogą się wyświetlać na górze i pod wynikami wyszukiwania Google lub w kolumnie po prawej.
  • Reklama działa od razu, nie czekasz wielu tygodni na wyniki pozycjonowania
  • Możesz reklamować się w wynikach wyszukiwania Google, onet.pl, wp.pl, interia.pl i innych.
  • Możesz skierować reklamę tylko do internautów z danego regionu (np. na Polskę, Śląsk czy Wrocław)
  • Płacisz tylko za posyzkanie potencjalnego klienta (kliknięcie), nie za wyświetlenie reklamy.
  • Cena za słowo kluczowe jest m.in. uzależniona od popularności słowa wśród innych reklamodawców. Stawka za pierwsze pozycje w przybliżeniu jest taka, jaką jest w stanie zapłacić twoja konkurencja. Dowiedz się ile kosztują twoje frazy.
  • Możesz być pewny, że nie przekroczysz ustalonego przez siebie budżetu.
  • AdWords jest wyrafinowanym, zaawansowanym i skomplikowanym narzędziem reklamowym, tylko z pozoru prostym i niewymagającym nadzoru i dużego wkładu pracy. Współpracując z profesjonalistą zaoszczędzisz czas i pieniądze.
  • Kampanie tworzone przez Certyfikowanego Specjalistę Google AdWords zapewniają zgodność z regulaminem Google
  • Jeśli prowadzisz sklep internetowy, możesz zmierzyć ile zakupów zostało wykonanych przy pomocy reklamy AdWords i na tej podstawie określić budżet docelowy.
  • Jeśli chcesz osiągnąć określony cel na stronie (np. odwiedzenie strony z kontaktem, wypełnienie formularza, kliknięcie w plik pdf), także można to zmierzyć.
  • Możesz kierować użytkownika bezpośrednio na dowolną podstronę w serwisie.
  • Na pozycję reklamy wpływa nie tylko stawka za kliknięcie, ale także Wynik Jakości (Quality Score).
  • Przeznaczając określoną kwotę na kampanię, przeznaczasz ją na kliknięcia. W zależności od konkurencyjności fraz oraz popularności tematu, budżet może zostać wydany w planowanym lub dłuższym czasie ale nigdy wcześniej. Jeśli więc wspólnie planujemy kampanię na miesiąc to będzie ona trwała minimum miesiąc lub dłużej.